carrosvikt.blogg.se

Vart ska man börja?

Publicerad 2014-11-10 23:09:19 i Allmänt,

Jag är en tjej på 23 år. 
Nu är det dags att ta tag i mitt liv. Vikten har blivit för mycket och jag börjar ticka över 80 kg.. Skäms som bara den för att ni ska få veta det. Men jag har ju ett beroende. 

Jag älskar mat. Jag tycker om att äta gott och det där farliga "unna sig saker". Vidrigt beteende är det som jag vill bli av med. 

Jag är en tjej som dricker mycket alkohol, äter chips, godis, godsaker och gärna hämtmat. 

Jag tänkte att ni ska få vara med på det här, läsa om hur det går för mig och stötta mig längst vägen. 

MEN, dagen då allt förändrades hoppas vi på är idag?

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela